Käytämme verkkosivustollamme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen. Jatkamalla sivuston käyttämistä painakaa „Hyväksyn“ painiketta, joten hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu evästeiden käyttöehtoihin.


Hyväksyn

Direct123 asiakaspalvelu on 20.08 suljettu, palvelemme teitä taas keskiviikkona 21.08.

 >   > 
Tuotekoodi: 010-03717-31

Garmin Forerunner 630 GPS-juoksukello HRM-Run ‐sykevyöllä, tummansininen

3.70€
Bonus

Garmin Forerunner 630 GPS-juoksukello HRM-Run ‐sykevyöllä, tummansininen

Tarkasta värinäytöstä näet nopeasti harjoituksesi etenemisen. Kosketusnäytöllistä näyttöä on helppo käyttää kaikissa olosuhteissa. Tarkalla integroidulla GPS-vastaanottimella tallennat kulkemasi reitit ja voit tarkastella näitä jälkikäteen Garmin Connect -palvelusta. Akku kestää jopa 8 viikkoa kellotilassa tai jopa 17 tuntia yhtäjaksoista harjoitusta GPS-tilassa. Kello välittää myös puhelimeen tulevat notifikaatiot jolloin voit keskittyä suoritukseesi ilman turhia häiriöitä.

  • Tarkka värinäyttö
  • Kosketusnäyttö
  • Integroitu GPS
  • Ohut ja kevyt design
  • Pitkä akunkesto
Lue lisää
  • 1 2 3 4 5

  • Arvostele ja kommentoi
  • Tuotevertailuun
  • Tuotekuvaus
  • Tekniset tiedot
  • Yhteensopivat tuotteet
  • Kommentti
  • Ostotiedot
  • Linkit

Garmin Forerunner 735XT -GPS-multisportkello

Garmin Forerunner 735XT -GPS-multisportkello

010-01614-16

  • g
  • c

Ostoskoriin

HRM-Run -sykevyön ansiosta saat entistä tarkempaa dataa juoksustasi. Voit tarkistaa kuntosi mittaamalla juoksurytmin, pystysuuntaisen liikehdinnän ja maakosketuksen keston. Juoksun lisätilastoja ovat maakosketuksen keston tasapaino, askeleen pituus ja pystysuhde, joista juoksija näkee juoksutapansa tehokkuuden ja tasapainoisuuden. Kun Forerunner 630 oppii maitohappokynnyksesi ohjatulla testillä, voit käyttää sitä sykeharjoitteluun määrittäessäsi sykealueita. Harjoittelun kokonaiskuormitus, uni, ravinto ja yleensäkin elämän stressaavuus vaikuttavat siihen, miten suoriudut kovasta harjoituksesta. Forerunner 630 näyttää sykkeeseen perustuvat kuormituspisteet, joiden avulla voit arvioida, minä päivinä kannattaa harjoitella kovaa ja minä päivinä taas levätä.