Huolto / Takuu

Asiakaspalvelumme auttaa teitä kaikissa takuuseen tai huoltoon liittyvissä asioissa. Kaikki tuotteet huolletaan aina valmistajan valtuuttamissa huoltoliikkeissä.

Jos tuoteessa ilmenee vikaa ja tuote tarvitsee huoltoa, ohessa ohjeet kuinka toimia.

Ole hyvä ja ole meihin yhteydessä joko puhelimitse tai emailitse.

Kerromme miten ja missä tuote korjataan ja kuinka toimia.
Jos tuote lähetetään meille, lähetämme sinulle takuu / palautuslomakkeen. Täytä tämä huolellisesti ja lähetä se palautettavan tuotteen kanssa meille.
Jos tuote korjataan paikallisessa huoltopisteessä, ole hyvä ja liitä mukaan lasku jonka olet meiltä saanut.
Pakkaa tuote alkuperäiseen pakkaukseen. Jos sitä ei ole, niin pakkaa tuote huolellisesti jotta tuote ei mene rikki ja liitä takuulomake mukaan. (Emme korvaa/korjaa huolimattomasti pakatun tuotteen rikkoutumisesta aiheutuvia kuluja.)
Tilamme tuotteelle noudon ja Itella ilmoittaa nouto-ajankohdan
Tarkistamme tuotteen ja toimitamme sen huoltoon.
Palautamme tuotteen takaisin korjattuna/vaihdettuna uuteen.
 

Ota yhteyttä


Asiakaspalvelumme tavoittaa ma-pe klo 9-17
info@direct123.fi tai
09 3157 7012